ГОЛОВНА · ЄПАРХІЯ · НАШІ БЛАГОЧИННЯ · БІБЛІОТЕКА · СТАТТІ · ФОТО ГАЛЕРЕЯ · МОЛОДІЖНЕ БРАТСТВО · ДОПОМОГТИ НАМ · ДОПОМОГА НА БУДІВНИЦТВО · КАЛЕНДАР · ПОШУК · КОНТАКТ · Пожертва на Свято-Воскресенський кафедральний соборTuesday, April 16, 2024
Навігація
ГОЛОВНА
ЄПАРХІЯ
НАШІ БЛАГОЧИННЯ
БІБЛІОТЕКА
СТАТТІ
ФОТО ГАЛЕРЕЯ
МОЛОДІЖНЕ БРАТСТВО
ДОПОМОГТИ НАМ
ДОПОМОГА НА БУДІВНИЦТВО
КАЛЕНДАР
ПОШУК
КОНТАКТ
Архів файлів
FAQ
Зворотній зв'язок
Пожертва на Свято-Воскресенський кафедральний собор
Пожертва на Свято-Воскресенський кафедральний собор
Всі статті
Проповіді
Мистецтво
Статистика
Богослів'я
Суми і Сумщина
Історія Церкви
Релігія - Політика
Християнські свята
Магія, астрологія, окультизм
Піст у житті християнина
Останні статті
Благовірний великий ...
«Колір чистоти і цно...
28 вересня - пам'ять...
Воздвиження Чесного ...
Життя і страждання С...
Наші друзі off
Попи гопники. Як м@сковити нарішали собі патріархат

Попи гопники. Як м@сковити нарішали собі патріархат


Вони говорять, що ми розкольники і що відкололись ми від їхнього м@сковського патріаршого престолу. І що їхня церква є канонічною. Брешуть. Цинічно і нахабно.

«Цікаво підкреслити, що ніколи не було дано православній церкві в росії томосу про автокефалію!» - це слова архієпископа Тельміського Іова, єпископа Константинопольського Вселенського патріархату, доктора богослов’я, людини, яка має доступ до першоджерел і достеменно знає яка церква є канонічною, а яка – прикрою помилкою історії та наслідком релігійного рейдерства.

Усе почалось з орди. З 1240 року. Тоді великий Київ зазнав чи не найстрашнішої руйнації за всю свою історію. Ординський хан Батий зі своїм диким військом налетів на столицю й жорстоко понищив місто, вбивши ледь не всіх його мешканців.
Убили монголи й київського митрополита Йосифа. Місто довго й болісно оговтувалось від кривавого набігу. Один з наступників загиблого Йосифа - Максим перетягує митрополичу столицю до владіміра-на-клязьмі. Але й там він залишається Митрополитом Київським і всієї Русі! Бо ж висвячено його саме так Вселенським патріархом Константинопольським.

Їде він з берегів Дніпра на, прости Господи, клязьму, щоб бути ближчим до ординських князьків, які на тлі занепаду Києва почали ліпити свою історію. Тоді ж вони починають вихрещуватись у православ’я і ставати «ісконно рускімі». А згодом з владіміра престол перетягують до москви. І тут вже починається ганебна історія російської православної церкви.
Починається ця історія у п’ятнадцятому столітті. Тоді на своєму соборі м@сковити оголошують якогось рязанського попа Іону «Митрополитом Київським і всієї Русі». Хоча добре знали, що митрополита висвячує тільки Вселенський Патріарх у Константинополі.

Ну а далі були півтора століття, про які в історії рпц ані слова. Бо увесь цей час м@сковитів вважали розкольниками, вони перебували поза християнським світом. Та вони собі й далі призначали митрополитів, попів і ченців, яких ніде у світі не визнавали і не пускали у пристойні двори. Ось так, нехтуючи законами і правилами, ламаючи християнські цінності, (м@сковити такі м@сковити) вилуплюється те, що згодом оголосить себе «захисниками православ’я».

Наприкінці шістнадцятого століття у м@скві царював Борис Годунов. Тоді новообраний патріарх Єремія їде з Константинополя до Русі з ознайомчим візитом. І тут у царя з’являється план...

Він запрошує патріарха до москви, обіцяючи щедрі подарунки Вселенському Патріархатові, який саме переживає страшні утиски від Османської імперії, фінансові труднощі і взагалі перебуває у кризі. Отримавши соболів, гроші і срібло, патріарх отримав і список вимог, де головними були визнання московоського патріархату і відразу ж висвячення патріархом царського протеже.

Єремія від такого нахабства отетерів і звісно відмовив. І тут цар Борис зробив те, що роблять м@сковити завжди – вирішив домогтись свого силою. Патріарха фактично ув’язнили у м@скві на півроку, доки той таки не погодився скласти грамоту про заснування у м@скві патріархату.

Ця фальшивка, підписана під тиском ув’язненого патріарха і стала точкою відліку “вєлікой” історії рпц. Щоб ви розуміли, надання автокефалії мало бути завізованим усіма східними патріархами. Але змучений і заляканий багатомісячним ув’язненням, Єремія був готовий підписати будь що, аби вирватись з лабетів м@сковських «вірян». Тому, навіть знаючи, що це порушення статутів і просто фальшивка, свій підпис таки поставив.

Згодом, вже у Константинополі Єремія скличе Собор, який затвердить патріарший сан московському попові. Але це не точно. Річ у тім, що зі 106 підписів, які стоять під документом, сучасна графологічна експертиза встановила, що принаймні 66 є підробленими. Тобто, більше половини підписів є фальшивими!

Ну й вишенька на цьому огидному рускоправославному торті. В останні роки шістнадцятого століття тодішній вселенський патріарх Діонісій, взявши від м@сковських послів хабаря «40 сороків хутра та 200 золотих червінців» (так сказано у хроніках) незаконно, в порушення Статуту, не скликаючи для цього патріархів, видав м@сковитам томос. Діонісія викрили і судили. Доживав своє ганебне життя той, хто «благословив» м@скву на патріархію, звичайним монахом в ув’язненні у монастирі. Бо злочинець, який породив потвору має бути покараним.

Від першого свого дня рпц була і залишається фальшивкою. Та світ відводить очі, ніби не пам’ятаючи чи й не знаючи цієї історії. Гроші і агресивна сила м@скви багатьом застилає очі й сьогодні. Та ми з вами не маємо права не знати про вкрадену в нас історію.

Коментарі
Немає коментарів.
Додати коментар
Будь ласка, залогиньтесь, що б додати коментар.
Рейтинги
Рейтинг доступний тільки для користувачів.

Будь ласка, залогінтесь або реєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
ДЕКЛАРАЦІЯ
ДЕРЖАВНІ ДОКУМЕНТИ
Время портала
Гість
Ім'я

Пароль

Запам'ятати мене



Реєстрація
Забули пароль?
Голосування
Звідки Ви дізналися про наш сайт?

Від знайомих

З іншого сайту

З пошукової системи

Для участі в опитуваннях ви повинні залогінитися.
Міні-чат
Вам необхідно залогінитися.

Немає присланих повідомлень.
Copyright © 2007
Веб-портал Сумської єпархії Православної Церкви України
Редакція Прес-центру залишає за собою право не погоджуватися зі смістом статтей, які присилають читачі. Викладені тут погляди не обов'язково повинні поділяти всі члени редакції прес-центру.
Матеріали Веб-порталу Сумської єпархії УПЦ КП можуть бути використані повністю чи частково лише за умови посилання на джерело.